Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί: Νίκη Σαραφίδου, Αγγελική Καραβαράκη
Αφορμή για την σημερινή εργασία ( εικαστική παρέμβαση στο πρόγραμμα ) υπήρξε η σελίδα έναρξης του google , η οποία είχε ένα έργο σου Καντίνσκι.
Η συζήτηση και η διερεύνηση του θέματος ξεκίνησε την ώρα της Πληροφορικής , όπου οι μαθητές βρήκαν πληροφορίες για τον καλλιτέχνη , είδαν πολλά έργα του και παρατήρησαν τον τρόπο έκφρασής του ( γεωμετρικά σχήματα και έντονα χρώματα ) .
Την επόμενη ώρα , οι μαθητές ήρθαν υποψιασμένοι στην τάξη για το θέμα που θα ακολουθούσε . Έτσι γράψαμε λίγες λέξεις στον πίνακα και διαβάσαμε λίγα λόγια για την βιογραφία του.
αναφερθήκαμε στον Πάουλ Κλέε ( έναν καλλιτέχνη που επίσης αγαπούσε τα γεωμετρικά σχήματα και τα έντονα χρώματα και τον οποίο οι μαθητές ” συνάντησαν ” πέρυσι στο Μουσείο Ηρακλειδών ).
Έχοντας ως χρήσιμο εργαλείο το βιβλίο : ” Τα πρώτα βήματα στην τέχνη “, οι μαθητές είδαν έργα του Καντίνσκι , σχολίασαν την τεχνική του και στη συνέχεια ζωγράφισαν και οι ίδιοι με τον δικό τους τρόπο τρία έργα του Καντίνσκι :
” Κύκλοι μέσα σ? έναν κύκλο ” “Μαλακό σκληρό ” ” Σχέδιο με γωνίες “
Καθ? όλη τη διάρκεια της διδακτικής ώρας ,μουσική συνόδευε τις καλλιτεχνικές δημιουργίες των μαθητών .
Στο τέλος , οι μαθητές παρουσίασαν τις δημιουργίες τους στην ολομέλεια της τάξης.