Υπεύθυνη εκπαιδευτικός : Νίκη Σαραφίδου
18-11-2014
Στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας και με αφορμή κείμενα και ασκήσεις της 4ης ενότητας
<< Τα ζώα που ζουν κοντά μας >> , μιλήσαμε για τα αδέσποτα ζώα .
Αρχικά , επεξεργαστήκαμε ένα κείμενο από το τετράδιο εργασιών . Πάνω σε αυτό , μιλήσαμε για τα αίτια και τις συνέπειες της ύπαρξης των αδέσποτων .
Έπειτα , κάνοντας την άσκηση , στην οποία αναφέρεται η λέξη κυνοκομείο : κύων ( σκύλος ) + κομείο
( κομέω = φροντίζω ? περιποιούμαι ) , μιλήσαμε για τα δικαιώματα των ζώων ( κυρίως των σκύλων ) και πώς εμείς οι άνθρωποι τα καταπατούμε .
Στη συνέχεια , μελετήσαμε δυο αφίσες ευαισθητοποίησης για τα αδέσποτα από http://www.adespoto.gr/ .
Τέλος , οι μαθητές χωρίστηκαν σε εφτά ομάδες των τριών ατόμων προκειμένου να φτιάξουν μια αφίσα με ένα μικρό κείμενο για τα αδέσποτα ζώα .
Σε κάθε ομάδα , οι μαθητές μοίρασαν τις αρμοδιότητες : άλλος έγραψε το κείμενο , άλλος έκανε τις διορθώσεις στο κείμενο , άλλος έκανε την μορφοποίηση της αφίσας , άλλος ζωγράφισε , άλλος έγραψε ποίημα , άλλος έγραψε τις λεζάντες γύρω από την φωτογραφία , άλλος έβαλε τίτλο στην αφίσα ?
Και ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ παρουσίασαν την δουλεία τους στην τάξη .
ΣΚΟΠΟΣ : 1) Η ευαισθητοποίηση των παιδιών για τα αδέσποτα ζώα και η ενθάρρυνση για απόκτηση θετικής στάσης γι? αυτά . 2) Να αναπτύξουν οι μαθητές δεξιότητες συνεργατικής μάθησης και να εκτιμήσουν την αποτελεσματικότητά της στην παραγωγή έργου.