ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2014 – 2015
😛 😀 😛 Το σχέδιο δράσης που θα υλοποιηθεί τη σχολική χρονιά 2014 – 2015 έχει τίτλο “Αναβάθμιση των χώρων του σχολείου” με συνεχή παρέμβαση στις αίθουσες , στην αυλή και στον κήπο, στους διαδρόμους και στις σκάλες, στα εργαστήρια, στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων, στις τουαλέτες και στα Γραφεία.
Σκοπός του σχεδίου δράσης είναι η βελτίωση, η αναβάθμιση και ο εμπλουτισμός των χώρων του σχολείου, ώστε να δημιουργηθεί ένα περιβάλλον φιλικό για την παιδαγωγική διαδικασία και τη διαδικασία της μάθησης.
Τελικός στόχος του σχεδίου δράσης θα είναι η ευαισθητοποίηση εκπαιδευτικών και μαθητών στη σημασία του χώρου για τις παιδαγωγικές και εκπαιδευτικές διαδικασίες.
Η ολοκλήρωση της υλοποίησης του σχεδίου δράσης θα έχει ορίζοντα τον Ιούνιο του 2015.
Σε συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων συστάθηκαν ομάδες παρέμβασης ,αποτελούμενες από όλους τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας και καταθέτουμε τις παρακάτω εργασίες:
19/9/2014
Σύλλογος Διδασκόντων – Ορισμός ομάδων παρέμβασης.
23/9/2014
Σύλλογος Διδασκόντων – Παράδοση ερωτηματολογίων μαθητών και εκπαιδευτικών.
11/10/2014
Εργασίες αναμόρφωσης του αύλειου χώρου με κατασκευή παιδαγωγικών παιχνιδιών από την ομάδα παρέμβασης στην αυλή.
12/10/2014
Δενδροφύτευση και τοποθέτηση αυτόματου ποτίσματος στο μπαλκόνι της σημαίας του σχολείου με εθελοντική εργασία από γονέα του σχολείου και συνεργείο κηπουρών.
13 – 17/10/2014
Στα πλαίσια της εβδομάδας Περιβαλλοντικής Ευαισθητοποίησης γίνονται εικαστικές δράσεις μέσα στα τμήματα των τάξεων για αναμόρφωση των αιθουσών.
13/10/2014
Αρχίζει το πρόγραμμα καθαριότητας της αυλής από παιδιά του Ολοήμερου. Κάθε μέρα οι μαθητές του Ολοήμερου, με την καθοδήγηση της δασκάλας τους κ. Καγκαλίδου Ελένης και με πολύ μεγάλη προθυμία, φορούν γαντάκια και καθαρίζουν την αυλή από πεταμένα χαρτιά και σκουπιδάκια.
14/10 2014
Ο σχολικός σύμβουλος της 2ης Περιφέρειας Αθηνών κ. Πήλιουρας Παναγιώτης παραδίνει στο Διευθυντή εκπαιδευτικό υλικό για την παιδαγωγική διάσταση του χώρου και πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης με τίτλο “Στην αυλή των οικολογικών σχολείων… σαν στο σπίτι μας”.
15/10/2014
Ο σχολικός σύμβουλος της 2ης Περιφέρειας Αθηνών κ. Πήλιουρας Παναγιώτης ενημερώνει το Διευθυντή για την επικείμενη κατάθεση του σχεδίου δράσης και του ετήσιου προγραμματισμού για την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας.
18/10/2014
Συνέχιση εργασιών αναμόρφωσης του αύλειου χώρου με κατασκευή παιδαγωγικών παιχνιδιών από την ομάδα παρέμβασης στην αυλή.
27/10/2014
Σύλλογος Διδασκόντων – Παράδοση ερωτηματολογίων γονέων, σχεδίων συνέντευξης γονέων και σχεδίων παρατήρησης μαθητών. Παράδοση καταλόγων μαθητών, εικαστικής μορφής, για τις πόρτες των τάξεων και συνθημάτων για τις αίθουσες. Εποικοδομητική συζήτηση της προόδου του σχεδίου δράσης . Έγκριση της συνέχισης της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας από το σύλλογο Διδασκόντων με ηλεκτρονική κατάθεση του ετήσιου προγραμματισμού για το έτος 2014 – 2015 στο παρατηρητήριο της ΑΕΕ.
16/10/2014
Αναμόρφωση των παρτεριών της αυλής με φύτεμα εποχιακών φυτών (χρυσάνθεμα, κυκλάμινα, βασιλικά, κ.ά.) μέσα σε βαμμένα λάστιχα αυτοκινήτων από γονείς και την ομάδα παρέμβασης στην αυλή.
29/11/2014
Συνεχίστηκε το πρόγραμμα δενδροφύτευσης από την ομάδα παρέμβασης στην αυλή.
Το Νοέμβριο του 2014 δάσκαλοι και μαθητές αναμορφώσαμε τις πόρτες των αιθουσών. Έτσι πια οι πόρτες μας έχουν μια ταυτότητα.
Το Σάββατο 28 Φεβρουαρίου τοποθετήθηκε ενυδρείο με φυτά και μικρά ψαράκια του ωκεανού. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν και δεν μπορούσαν να πάρουν τα μάτια τους από τους καινούριους τους φίλους.
Την Παρασκευή 27-3-2015 , μια ομάδα μαθητών της Ε΄1 τάξης με την καθοδήγηση της δασκάλας τους Νίκης Σαραφίδου , ανέλαβαν την καθαριότητα των οργάνων φυσικής και χημείας στο χώρο του χημείου του σχολείου .
Οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες : η πρώτη ομάδα έπλυνε τα όργανα , η δεύτερη τα σκούπισε , η τρίτη τα πηγαινοέφερνε στις βρύσες και στον πάγκο του χημείου και η τέταρτη ομάδα καθάρισε με βρεγμένο πανί , όσα όργανα δεν μπορούσαν να πλυθούν . Τα παιδιά εναλλάσσονταν στις ομάδες , έτσι ώστε όλοι να πάρουν μέρος σε όλη την διαδικασία . Στη συνέχεια , τοποθέτησαν τα όργανα , ανάλογα με το μέγεθός τους , σε σακουλάκια ή σε μεμβράνη , για να μην σκονίζονται .
Ύστερα , καθάρισαν τα ράφια , έστρωσαν αυτοκόλλητα και τοποθέτησαν τα όργανα στα ράφια .
Τέλος , φωτογραφήθηκαν γεμάτοι ικανοποίηση για την ομαδική εργασία τους !!!